השר דרעי בריאיון: "בלי חוק גיוס בתמיכת שר הביטחון – לא תהיה ממשלה"

    אסתי פלד No Comments on השר דרעי בריאיון: "בלי חוק גיוס בתמיכת שר הביטחון – לא תהיה ממשלה"

    שר הפנים אריה דרעי בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' מבהיר כי העלייה בתחלואת הקורונה תביא לסגר, דבר שהממשלה תוביל כמוצא אחרון לאור המשבר הכלכלי. דרעי חושף, "אתפטר הערב מהכנסת לטובת אוראל בוסו". וחוק הגיור שמובילה ש"ס שישים סוף לכל סאגת הגיור

    צילום: פלאש90
    21:58
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on שבעה בני משפחה נרצחו בטבח: "לא הפסקנו לבכות כל היום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באמצע כינוס קבינט הקורונה, התראיין הערב (רביעי) שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, השר דרעי עדכן בפתח הריאיון, "אני יוצא מישיבת הקבינט, החלטנו לפתוח את הרכבת, לאשר כינוסים ואירועים. מצד שני בכל מקום שיש עלייה נחזור לסגר" מבהיר דרעי בנחרצות.

    על חוק הנורבגי מודיע דרעי, "אני מתכוון להתפטר מהכנסת הערב, וביום ראשון יכנס נציגנו הרב אוריאל בוסו לכנסת, ואחריו בהדרגה יכנסו כולם. אלו חברה צעירים, אנשי שטח, שיתנו דחיפה אדירה לפעילות שלנו".

    נקדם את חוק גיור ממלכתי חושף דרעי בריאיון, "פניתי לרה״מ להפיץ תזכיר חוק שיכירו רק בגיור ממלכתי במדינת ישראל. אין לנו את ׳ישראל ביתנו׳ שנלחמו נגד זה. אין לנו גם את מפלגת ׳ימינה׳ שלפחות חלקם נלחמו בזה כי הם רצו לדאוג לארגון ׳צוהר׳. היום יותר קל לקדם את זה. אני לא מאמין שבנט אומר שלא דאגנו לו – אני היחיד שהסכמתי לוותר על שר בממשלה כדי שהם יכנסו".

    חוק הגיוס שגרם לכל הטלטלה הפוליטית בישראל בשנה האחרונה לאור התערבות בג"ץ אומר דרעי כי "חוק הגיוס יעבור בממשלה הזו בתמיכת שר הביטחון, בלי זה לא תהיה ממשלה", מבהיר דרעי נחרצות.

    על מינוי שר הדתות החדש אומר דרעי, "אני מרוצה מאוד מהשר אביטן שעושה עבודה נפלאה. כל הח״כים של ש״ס עושים עבודה נפלאה, יש לנו צוות צעיר ונמרץ בכנסת שמפתיע כל יום. לגבי הנכנסים הנוספים בנורבגי – תשאירו קצת חדשות לימים הקרובים".



    0 תגובות